
අතිරේක සාමාන්යාධිකාරී (ආයතනික සේවා) ගේ අධිකාරිය තුළ ක්රියාත්මක වන තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය NWSDB හි තොරතුරු තාක්ෂණ පද්ධති සහ විසඳුම් සඳහා වගකීම දරයි. නියෝජ්ය සාමාන්යාධිකාරී (තොරතුරු තාක්ෂණ) ගේ සමස්ත අධීක්ෂණය සහ අධිකාරිය යටතේ මෙම අංශය ක්රියාත්මක වන අතර, විවිධ විෂය ක්ෂේත්ර දෙකක් සඳහා කැප වූ සහකාර සාමාන්යාධිකාරීවරුන් 2 දෙනෙකුගෙන් සමන්විත වේ. යටිතල පහසුකම් සේවා සහ යෙදුම් සංවර්ධනය.
ආයතනයේ මෙහෙයුම් කාර්යක්ෂමතාව, සේවාවල ගුණාත්මකභාවය සහ ඵලදායිතාව වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා තොරතුරු තාක්ෂණය වඩාත් ඵලදායී මෙවලමක් බව නිසි පිළිගැනීමක් ඇතිව, NWSDB ආයතනයේ අවශ්යතාවලට සරිලන පරිදි තොරතුරු තාක්ෂණ යටිතල පහසුකම් සහ විසඳුම් වැඩිදියුණු කිරීමට විවිධ පියවර ගෙන ඇත. කර්මාන්තයේ නවතම ප්රවණතා සමඟ අදියර තබා ගැනීම.
ප්රශස්ත කාර්ය සාධන මට්ටමින් තීරණාත්මක ව්යාපාරික විසඳුම් අඛණ්ඩව සහ විශ්වාසදායක ලෙස ක්රියාත්මක කිරීම සහතික කිරීම සඳහා පවත්නා තොරතුරු තාක්ෂණ යටිතල පහසුකම් හොඳ සහ සෞඛ්ය සම්පන්න තත්ත්වයකින් පවත්වාගෙන යන අතරම, තොරතුරු තාක්ෂණ යටිතල පහසුකම් අඛණ්ඩව වැඩිදියුණු කිරීම වසර තුළ තොරතුරු තාක්ෂණ අංශයේ ප්රධාන කාර්යයක් විය. මෙම ක්රියාකාරකම්වලින් සමහරක් ගබඩා, OIC කාර්යාල, පවිත්රාගාර වැනි නව සහ වැදගත් ස්ථාන ආවරණය කිරීම සඳහා IP VPN ව්යාප්ත කිරීම ඇතුළත් විය. පුළුල් ප්රදේශ සම්බන්ධ කිරීම සඳහා ලාභදායී ක්රමවේදයක් ලෙස, බොහෝ නව ස්ථාන වෙත දුරස්ථ VPN පහසුකම හඳුන්වා දෙන ලදී උදා. මලාපවහන කාර්යාල, OIC. කාර්යාල ආදිය. තොරතුරු තාක්ෂණ විසඳුම් භාවිතයේ වැඩිවන ඉල්ලුම සැලකිල්ලට ගනිමින් ධාරිතාව සහ කාර්ය සාධන මට්ටම ඉහළ නැංවීම සඳහා නව සේවාදායක එකතු කරන ලදී. දැනට පවතින සේවාදායක කාමර යටිතල පහසුකම් වඩාත් නවීකරණයට පරිවර්තනය කිරීමට සැලසුම් කර ඇත. එය අථත්යකරණ සංකල්ප මත නවීන යටිතල පහසුකම් පදනම. අනාගතයේ දී සංවිධානය සඳහා වලාකුළු පරිගණක භාවිතා කිරීමේ හැකියාව පිළිබඳ මූලික තක්සේරුවක් සිදු කරන ලදී.
තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය දිවයින පුරා පිහිටි ස්ථානවල ව්යවසාය පුරා තොරතුරු තාක්ෂණ විසඳුමේ මෘදුකාංග මොඩියුල ක්රියාත්මක කරයි. දීප ව්යාප්ත ගබඩා ජාලය පරිගණක ගත කිරීම සඳහා ඉන්වෙන්ටරි කළමනාකරණ පද්ධතිය (IMS) ක්රියාත්මක කිරීම, මානව සම්පත් කළමනාකරණ පද්ධතිය (HRM) මානව සම්පත් කළමනාකරණ අංශයේ ක්රියාකාරකම් පරිගණක ගත කිරීම සඳහා ප්රමුඛත්වය ලබා දෙන ලදී. ක්රියාත්මක කිරීමේ කටයුතු අඩු ප්රමුඛතා මට්ටමින් අනෙකුත් මොඩියුලවල දිගටම පැවතුනි.
නිත්ය ක්රියාකාරකමක් ලෙස, ලේඛන කළමනාකරණය, ජල තත්ත්ව අධීක්ෂණය, මාර්ගගත පාරිභෝගික සේවා, පුද්ගල ගොනු කළමනාකරණය, ඉංජිනේරු චිත්ර කළමනාකරණය යනාදී සංවිධානයේ හදිසි අවශ්යතා සලකා බලා මෘදුකාංග විසඳුම් සංවර්ධනය කිරීම සහ ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය නිරත විය. ඊට අමතරව තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය ක්රියාකාරීව සම්බන්ධ වී ඇත ශ්රී ලංකාවේ රාජ්ය ආයතනවල භාවිතය සඳහා මහජන දුක්ගැනවිලි හැසිරවීම සඳහා නවීන විසඳුමක් සංවර්ධනය කිරීම. මෙම විසඳුම NWSDB හි තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය විසින් ශ්රී ලංකා තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ නියෝජිතායතනය සමඟ එක්ව රාජ්ය කළමනාකරණ ප්රතිසංස්කරණ අමාත්යාංශයේ අවශ්යතා සඳහා සකස් කරන ලදී.
2013 වර්ෂය තුළදී, තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය විසින් විවෘත මූලාශ්ර ඇමතුම් කළමනාකරණ විසඳුමක් හරහා ඇමතුම් මධ්යස්ථාන මෙහෙයුම් වැඩිදියුණු කරන ලද අතර අන්තර්ක්රියාකාරී හඬ ප්රතිචාර (IVR), ඇමතුම් පටිගත කිරීම, ඇමතුම් පෝලිම් කළමනාකරණය, මෙහෙයුම් අධීක්ෂණය යනාදී පහසුකම් අන්තර්ජාලය පදනම් කරගත් අන්තර්ජාල විසඳුමකි. මෙම පද්ධතිය විසින් ගාස්තු රහිත 1939 ක්ෂණික දුරකථන පහසුකම මත ඇමතුම් මධ්යස්ථාන මෙහෙයුම් පදනම සැලකිය යුතු ලෙස වැඩිදියුණු කර ඇත.
2013 වර්ෂයේදී සිය ක්රියාකාරකම්වල කැපී පෙනෙන ප්රගතියක් පෙන්නුම් කර ඇති තොරතුරු තාක්ෂණ අංශය තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ යටිතල පහසුකම් තවදුරටත් වැඩිදියුණු කිරීම සහ ආයතනයේ තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ තත්ත්වය ඉහළ නැංවීම සඳහා නව විසඳුම් ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා ප්රධාන තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ යෝජනා කිහිපයක් ජ්යෙෂ්ඨ කළමනාකාරීත්වය වෙත ඉදිරිපත් කර ඇත. දෛනික මෙහෙයුම් සඳහා භූගෝලීය තොරතුරු පද්ධතිය (GIS) භාවිතය වැඩිදියුණු කිරීම, කළමනාකරණ තීරණ ගැනීමේ ක්රියාවලිය සඳහා විස්තීර්ණ
තීරණ ආධාරක පද්ධතියක් භාවිතා කිරීම, මාර්ගගත මධ්යගත වාණිජ බිල්පත් ක්රමයක් ක්රියාත්මක කිරීම, ව්යාපෘති කළමනාකරණයක් සහ ප්රගති අධීක්ෂණ පද්ධතියක් ක්රියාත්මක කිරීම යනාදිය වැඩි දියුණු කිරීමට අපේක්ෂා කෙරේ. සුදුසු අරමුදල් තිබේ.