1939 Hotline
  1. Home
  2. /
  3. වත්මන් කොටස්
  4. /
  5. පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමණාකරණය

හැදින්වීම

NWSDB හි 2020 මූල්‍ය ප්‍රකාශනවලට අනුව, එය වත්කම්වල වටිනාකම බිලියන 625 (ආසන්න වශයෙන්) සමඟ ක්‍රියාත්මක වේ. කෙසේ වෙතත්, විශේෂයෙන් ජල සැපයුම් ජාල යටිතල පහසුකම් සඳහා ක්‍රමානුකූල ආවර්තිතා වත්කම් කළමනාකරණයක් නොතිබීම හේතුවෙන් NRW අඛණ්ඩව වැඩිවීම, අලුත්වැඩියා වියදම් සහ සේවා ගුණාත්මකභාවය අඩුවීම පාරිභෝගික පැමිණිලි වැඩි කිරීමට හේතු විය. එබැවින් වත්කම් කළමනාකරණයේ වැදගත්කම හඳුනා ගනිමින්, NWSDB 2021 පෙබරවාරි මාසයේදී Addl.GM (පාරිභෝගික සහ වත්කම් කළමනාකරණය) යටතේ දිවයින පුරා පාරිභෝගික කටයුතු, ආදායම් නොලබන ජල කළමනාකරණය සහ ජල යටිතල පහසුකම් කළමනාකරණය පිළිබඳ සොයා බැලීම සඳහා ඒකකයක් සකස් කර ඇත.

මෙම වාර්තාව මෙම අලුතින් පිහිටුවන ලද ඒකකයේ යොමු නියමයන් ගෙනහැර දක්වන අතර ඔවුන්ගේ සේවාව වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ අංශයෙන් ලබාගත හැකි සේවාවන් සහ සහාය පාර්ශවකරුවන්ට දැනුම් දීම සඳහා සන්නිවේදන මෙවලමක් ලෙස ක්‍රියා කරයි.

CAM යටතේ ඇති කොටස්

1.NRW අධීක්ෂණ සහ කළමනාකරණ ඒකකය

2GIS සහ සිතියම්කරණ ඒකකය

3.පාරිභෝගික සේවා මධ්‍යස්ථානය (ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය) කළමනාකරණ ඒකකය

4.ඉඩම් ඒකකය

5.මිනිස් බල සංවර්ධන හා පුහුණු ඒකකය

6.ආයතනික සන්නිවේදන ඒකකය

ඇමතුම් විස්තර

Mr. N.H.D.P. Dharmapala
addlgmcam@gmail.com
Mr. D.L.S. Ariyaratne
dlsariyaratne@yahoo.com
පාරිභෝගික සහ වත්කම් කළමනාකරණය
ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය (ප්‍රධාන කාර්යාලය), ගාලු පාර, රත්මලාන