1939 Hotline
  1. Home
  2. /
  3. ප්‍රධාන අංශය
  4. /
  5. පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමණාකරණය

පසුබිම :

ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩල අංශ ප්‍රතිව්‍යුහගතකරණය යටතේ 2021.03.09 වනදින සිට ප්‍රධාන කාර්යාලයෙහි පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ අංශය පිහිටුවා ඇත.
මෙම අංශය අතිරේක සාමාන්‍යාධිකාරි (පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ) ගේ නායකත්වය යටතේ ක්‍රියාත්මක වන අතර ප්‍රධාන ක්ෂේත්‍ර 05ක් මෙම අංශය මගින් පාලනය හා අධීක්ෂණය වේ. එනම් GIS සිතියම්ගත කිරීමේ අංශය,වත්කම් කළමනාකරණ අංශය, ආදායම් නොලබන ජල (NRW) අංශය,1939 පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය සහ ඉඩම් අංශය වේ.

අරමුණු :

පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය (1939):

ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයේ 1939 පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය 24/7 පුරා ක්‍රියාත්මක වන මධ්‍යස්ථීකරණ ග‍්‍රාහක සම්බන්ධතා මධ්‍යස්ථානයක් වන අතර එහි ක්‍රියාත්මක IVR, chatbot සහ සජීවීව සේවා නියෝජිතයකු මගින් මෙහි තුන් භාෂාමය සහාය ලබාගත හැක. මෙම අංශය මගින් පාරිභෝගික සම්බන්ධතා පද්ධතිය නවීකරණය හා කළමනාකරණය කරමින් සේවා තත්ත්වය ගුණාත්මකව පවත්වාගෙන යාම සඳහා හා NWSDB වෙළඳ නාමය දේශීය හා ජාත්‍යන්තරව ශක්තිමත් කිරීම සදහා කටයුතු කරනු ලබයි.

වත්කම් කළමනාකරණය අංශය:

ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයේ වත්කම් ක්‍රමවත් ලෙස කළමනාකරණය කිරීම හා දිර්ඝකාලීන සේවා හා ව්‍යාපාරික අරමුණු ඵලදායී ලෙස ළගාකර ගැනීම මෙම අංශයේ ප්‍රධාන අරමුණු වේ. එහි ප්‍රධාන වශයෙන් ප්‍රාග්ධන ගොඩනැගිලි ව්‍යුහයන්, පයිප්ප ජාල,විද්‍යුත් හා ඉලෙක්ට්‍රොනික් වත්කම්,ජල හා අපජල සේවා ආදිය වේ.

ආදායම් නොලබන ජල අංශය:

ආදායම් නොලබන ජලය අංශය ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයට ඇති අභියෝගාත්මක අංශයක් වන අතර පවතින සම්පත් හා තාක්ෂණික දැනුම උපයෝගි කරගනිමින් දිවයිනපුරා ඇති ආදායම් නොලබන ජලය අවම කිරීමට කටයුතු කරනු ලබයි.

GIS සිතියම් අංශය:

GIS සහ සිතියම්කරණ අංශය මගින් දිවයින පුරා ජල හා මලාපවහන පහසුකම් දත්ත කළමනාකරණය, GNSS පද්ධතිය මගින් සිතියම් නිර්මාණකරණය, ජංගම යෙදුම් සහ ක්‍ෂේත්‍ර දත්ත භාවිතයෙන් නිවැරදි ප්‍රමිතිගත සිතියම් නිර්මානකරණය හා සියලුම ප්‍රාදේශීය සහය සේවා මධ්‍යස්ථාන සඳහා අන්තර්ජාල පදනම් කරගනිමින් භූ අවකාශ සහ GIS පද්ධති ක්‍රියාත්මක කිරීම සිදුකරනු ලබයි.

ඉඩම් අංශය:

මෙම අංශය මගින් ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලයට අයත් ඉඩම් අත්පත්කර ගැනීම්,බදුගැනීම් හා ඉඩම් කළමනාකරණය සිදු කරනු ලබයි.

ප්‍රධාන කාර්යයන්

පාරිභෝගික කළමනාකරණය හා අධීක්ෂණය

  • 1939 පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්‍යස්ථානය මෙහෙයවීම
  • පාරිභෝගික සම්බන්ධතා (CRM) පද්ධතිය කළමනාකරණය කිරීම

වත්කම් කළමනාකරණය

  • වත්කම් ලේඛනය අනුවර්තනය කිරිම
  • වත්කම් සැලසුම් සකස්කිරිම
  • වත්කම් සම්බන්ධ අවධානම් තත්වයන් කළමනාකරණ කිරීම
  • වත්කම් ප්‍රතිපත්ති සකස් කිරීම ප්‍රවර්ධනය කිරීම
  • වත්කම් සුරැකුම් සැලසුම් කිරීම හා සංවර්ධනය කිරිම

ආදායම් නොලබන ජල කළමනාකරණය

  • දිවයින පුරා ඇති ආදායම් නොලබන ජල අධීක්ෂණය හා වාර්තා කිරීම
  • ආදායම් නොලබන ජලය අඩුකිරීම සදහා පියවරයන් ක්‍රියාත්මක කිරීම
  • ආදායම් නොලබන ජල සැලසුම් සකස්කිරීම

GIS සිතියම්ගත කිරීම

  • GPS තාක්ෂණය මගින් ජල හා මලාපවහන වත්කම් සිතියම්ගත කිරීම.
  • ජල කාන්දු සිතියම්ගතකරණය
  • සැලසුම් මුලාශ්‍ර සිතියම් ඩිජිටල් කිරීම හා සකස් කිරීම
  • GPS දත්තයන් කළමනාකරණය හා බෙදාහැරීම

ඉඩම් කළමනාකරණය

  • ඉඩම් අත්පත් කරගැනීම
  • ඉඩම් සම්බන්ධ ආරවුල් තත්වයන් විසදීම
  • ඉඩම් දත්තයන් කළමනාකරණය හා අදාළ පාරිශවයන් සමග සම්බන්ධතා ගොඩනගා ගැනීම

ඇමතුම් විස්තර

Consumer & Asset Management Section
National Water Supply & Drainage Board
Head Office, Galle Road, Ratmalana


Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Additional General Manager (CAM)
Ms. Senani Jayasinghe


Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: addlgmcam@gmail.com
Deputy General Manager (CAM)
Mr. R. W. M. R. P. Wanigasekara

 
Tel: 011-2632243
Fax: 011-2632249
Email: wbdgmcam@gmail.com
Assistant General Manager (CAM)
Mr. D. A. D. Hemachandra


Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: agmcam9@gmail.com
Assistant General Manager
(GIS Mapping /NRW-OW)
Mr. B. U. J. Perera


Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: upuljanaka@gmail.com
Assistant General Manager (NRW)
Mr. T. Suthakaran


Tel: 011-2082460
Fax: 011-2632249
Email: suthakaranadb7@gmail.com