
පසුබිම :
ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩල අංශ ප්රතිව්යුහගතකරණය යටතේ 2021.03.09 වනදින සිට ප්රධාන කාර්යාලයෙහි පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ අංශය පිහිටුවා ඇත.
මෙම අංශය අතිරේක සාමාන්යාධිකාරි (පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ) ගේ නායකත්වය යටතේ ක්රියාත්මක වන අතර ප්රධාන ක්ෂේත්ර 05ක් මෙම අංශය මගින් පාලනය හා අධීක්ෂණය වේ. එනම් GIS සිතියම්ගත කිරීමේ අංශය,වත්කම් කළමනාකරණ අංශය, ආදායම් නොලබන ජල (NRW) අංශය,1939 පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්යස්ථානය සහ ඉඩම් අංශය වේ.
අරමුණු :
පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්යස්ථානය (1939):
වත්කම් කළමනාකරණය අංශය:
ආදායම් නොලබන ජල අංශය:
GIS සිතියම් අංශය:
ඉඩම් අංශය:
ප්රධාන කාර්යයන්

පාරිභෝගික කළමනාකරණය හා අධීක්ෂණය
- 1939 පාරිභෝගික ඇමතුම් මධ්යස්ථානය මෙහෙයවීම
- පාරිභෝගික සම්බන්ධතා (CRM) පද්ධතිය කළමනාකරණය කිරීම

වත්කම් කළමනාකරණය
- වත්කම් ලේඛනය අනුවර්තනය කිරිම
- වත්කම් සැලසුම් සකස්කිරිම
- වත්කම් සම්බන්ධ අවධානම් තත්වයන් කළමනාකරණ කිරීම
- වත්කම් ප්රතිපත්ති සකස් කිරීම ප්රවර්ධනය කිරීම
- වත්කම් සුරැකුම් සැලසුම් කිරීම හා සංවර්ධනය කිරිම

ආදායම් නොලබන ජල කළමනාකරණය
- දිවයින පුරා ඇති ආදායම් නොලබන ජල අධීක්ෂණය හා වාර්තා කිරීම
- ආදායම් නොලබන ජලය අඩුකිරීම සදහා පියවරයන් ක්රියාත්මක කිරීම
- ආදායම් නොලබන ජල සැලසුම් සකස්කිරීම

GIS සිතියම්ගත කිරීම
- GPS තාක්ෂණය මගින් ජල හා මලාපවහන වත්කම් සිතියම්ගත කිරීම.
- ජල කාන්දු සිතියම්ගතකරණය
- සැලසුම් මුලාශ්ර සිතියම් ඩිජිටල් කිරීම හා සකස් කිරීම
- GPS දත්තයන් කළමනාකරණය හා බෙදාහැරීම

ඉඩම් කළමනාකරණය
- ඉඩම් අත්පත් කරගැනීම
- ඉඩම් සම්බන්ධ ආරවුල් තත්වයන් විසදීම
- ඉඩම් දත්තයන් කළමනාකරණය හා අදාළ පාරිශවයන් සමග සම්බන්ධතා ගොඩනගා ගැනීම
ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය හි 2020 මූල්ය ප්රකාශනවලට අනුව, එය වත්කම්වල වටිනාකම බිලියන 625 (ආසන්න වශයෙන්) සමඟ ක්රියාත්මක වේ. කෙසේ වෙතත්, විශේෂයෙන් ජල සැපයුම් ජාල යටිතල පහසුකම් සඳහා ක්රමානුකූල ආවර්තිතා වත්කම් කළමනාකරණයක් නොතිබීම හේතුවෙන් NRW අඛණ්ඩව වැඩිවීම, අලුත්වැඩියා වියදම් සහ සේවා ගුණාත්මකභාවය අඩුවීම පාරිභෝගික පැමිණිලි වැඩි කිරීමට හේතු විය. එබැවින් වත්කම් කළමනාකරණයේ වැදගත්කම හඳුනා ගනිමින්, ජාතික ජල සම්පාදන හා ජලාපවහන මණ්ඩලය 2021 පෙබරවාරි මාසයේදී අතිරේක සාමාන්යාධිකාරී(පාරිභෝගික සහ වත්කම් කළමනාකරණය) යටතේ දිවයින පුරා පාරිභෝගික කටයුතු, ආදායම් නොලබන ජල කළමනාකරණය සහ ජල යටිතල පහසුකම් කළමනාකරණය පිළිබඳ සොයා බැලීම සඳහා ඒකකයක් සකස් කර ඇත.
මෙම වාර්තාව මෙම අලුතින් පිහිටුවන ලද ඒකකයේ යොමු නියමයන් ගෙනහැර දක්වන අතර ඔවුන්ගේ සේවාව වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමනාකරණ අංශයෙන් ලබාගත හැකි සේවාවන් සහ සහාය පාර්ශවකරුවන්ට දැනුම් දීම සඳහා සන්නිවේදන මෙවලමක් ලෙස ක්රියා කරයි.
පාරිභෝගික හා වත්කම් කළමණාකරණය යටතේ ඇති කොටස්
- ආදායම් නොවන ජලය අධීක්ෂණ සහ කළමනාකරණ ඒකකය
- GIS සහ සිතියම්කරණ ඒකකය
- පාරිභෝගික සේවා මධ්යස්ථානය (ඇමතුම් මධ්යස්ථානය) කළමනාකරණ ඒකකය
- ඉඩම් ඒකකය
- මිනිස් බල සංවර්ධන හා පුහුණු ඒකකය
ඇමතුම් විස්තර
National Water Supply & Drainage Board
Head Office, Galle Road, Ratmalana
Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Additional General Manager (CAM)
Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: addlgmcam@gmail.com
Deputy General Manager (CAM)
Email: wbdgmcam@gmail.com
Assistant General Manager (CAM)
Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: agmcam9@gmail.com
Assistant General Manager
(GIS Mapping /NRW-OW)
Tel: 011-2625778
Fax: 011-2632249
Email: upuljanaka@gmail.com
Assistant General Manager (NRW)
Tel: 011-2082460
Fax: 011-2632249
Email: suthakaranadb7@gmail.com